کد و پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


​طراحی سایت
از آنجا که امروزه فناوری به بخش ضروری از زندگی روزمره تبدیل شده است در نتیجه می بایست طیف وسیع ای از دستگاه هایی که کاربر ان به واسطه آنها قادر به دسترسی به اینترنت هستند را در نظر گرفت. زیرا انعطاف پذیری، کلید خوب یت کسب کار به خصوص کسب کار آنلاین است.
همان گونه که در معماری، با بهره گرفتن از تکنولوژی مدرن این امکان را فراهم می آورند تا بتوان اجزاء تجهیزات مختلف را به طور خودکار کنترل نمود، طراحی وب وب سایت واکنش گرا نیز رویکرد مناسبی است که طراحان وب را قادر می سازد تا با پیاده سازی وب وبسایت انعطاف پذیر، نسبت به تغییر دستگاه کاربر ان واکنش دهد.

طراحی وب سایت واکنش گرا چیست؟

در قدیم جهت نمایش سایت در موبایل ، طراحی و پروگرام نویسی مجزا انجام می‌دادند. در این نوع طراحی، سرور با تذکر به شناسه مرورگر فرد (User Agent) تشخیص می داد که فرد وبسایت را با موبایل بازدید می نماید در این حالت یا محتوای تلفن همراه را در همان آدرس به او نشان می‌داد یا او را به URL ویژه تلفن همراه هدایت می نمود.

اما در طراحی وب سایت واکنش گرا که بیشتر به همان Responsive Web Design معروف است، ساختار لایه‌های وب سایت به صورت شناور طراحی می‌شود با کمک ویژگی Media در تگ Link با توجه به سایز صفحه، CSS مربوطه بار گزاری می‌شود که باعث تنظیم عرض صفحه، سایز متن … در ابعاد مختلف می‌شود.

طراحی وب سایت واکنش گرا جهت واکنش سایت نسبت به تغییر دستگاه های مختلف مانند تبلت، تلفن همراه ، لپ تاپ، تلویزیون های هوشمند همین طور تغییر رزولوشن ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این تکنیک با استفاده از خصوصیات ی جدید CSS3 – W3C CSS3 Media Queries – و همین طور طراحی های شناور – Fluid Proportion-Based Grids – وب سایت را بدون نیاز به نسخه های مفرق برای دستگاه ها و رزولوشن های مختلف طراحی می نماییم.



دلایل ارزش طراحی وب سایت واکنش گرا چیست؟

از آنجا که تمام عناصر داخل خارج صفحه سایت، با روش های بهینه سازی موتورهای جستجو در وسط صفحه قرار می گیرند در نتیجه طراحی وب سایت واکنش گرا بهینه سازی فرندلی است.
طراحی وبسایت واکنش گرا فرد پسند است زیرا کاربر قادر است مطالب مورد علاقه اش را با استفاده از دستگاههای مختلف ببیند.

نتیجه گیری:

طراحی وب سایت واکنش گرا از تکنیک های جدید طراحی سایت است و این امکان را به فرد می دهد که در دستگاه های مختلف بتوانند با وب سایت تعلت بر قرار نمایند. از آنجا که این تکنیک روی تجربه کاربر تأثیر مثبت می گذارد از طرفی وب سایت شما را سئو فرندلی می نماید در نتیجه استفاده از این تکنیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • مهدی کیانی