کد و پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول

  • ۰
  • ۰

♪♪♪♪♪♪

persian radio

persian radio,download persian mp3,iranian music download,persian music download,download persian music,iranian music,persian music

دلم با تمام درد های عشق آشناست

تنم با تمام ی زخم های عاشقی یکیست

بی رحمانه تر از تو هیچ کس دلبستگی هایم را شکنجه نداد

با این تمام ظلم ولی مثل من هنوز کسی عاشق نیست

دوس داشتن تو عاشقـانه ترین احساس من است

و تمام کلمه های نوشته هایم سوگوار دلتنگیست

سنی ندارم ولی از موی سپیدم پیداست

دلم در آستانه هزار سالگیست

میجنگم با بی تو به سر کردن

اما میدانم سهم من از ادامه تنهایی ها همین تنهاییست

از زمان ی با نبودت از زندگیم سیر شدم

آیینه نبود ببینمو شکسته و پیر شدم

جایه موندنم نبود به گریه تبعید شدم

تو رویاهای ناتمومت موندمو ناپدید شدم

بعد تو این شکستنا منو بد بین کرد

بعد از تو هر کی منو دید تو رو نفرین کرد

جایی برای ماندنم نزاشتی اما

من این خرابه ی ناامن را ترک نمیکنم

با اینکه حرف از من نمیشنوی اما

در گفتن دوستت دارم هایم به تو شک نمیکنم

مثل کودکی بازیگوش میدوی نمی مانی

کنارم نمیشینی تا به سنگ میخوری گریه میکنی

گریه میکنی آرام میشوی کنارمو بد مرا نمیبینی

قبل از این تنها تو بودیو من

گیم تو با من بودو میرفت ی تا پیداییت کنم

جهت سرگرمی تو بازی با من کهنه شد

تا اینکه حال باید از دور کنار همگیم های تازه تماشاییت کنم

جایی جهت م نمانده ولی غلط تورا که میبینم میمانم

چون باز به سنگ میخوری از این بازی

و راه خوب شندت را من تنها میدانم

لعنت به من که تو دلم مهرتو کاشتم

عشق من کاشکی بعد از تو هنوز دوستت نداشتم

عشق من کاشکی همین سرد مرگ من از راه برسه

خدا صدامو بشنونه صدایه اون که بی کسه

بعد تو این شکستنا منو بد بین کرد

بعد از تو هر کی منو دید تو رو نفرین کرد

  • ۹۵/۰۳/۱۳
  • مهدی کیانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی