کد و پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول

  • ۰
  • ۰

مدیریت کاغذ:
تعداد برگه های کاغذی که در پرینتر شما جا می گیرد بایستی بیش ازمصرف هـر روز تان باشد—حالت ایده آل این است که ظرفیت کاغذ پرینتر بسیار زیاد بیشتر از مصرف هـر روز شما باشد تا تعداد دفعات قرار دادن کاغذ در پرینتر به حداقل کاهش یابد. یک پرینتر شخصی اکثرا در محفظه، 100-150 صفحه ظرفیت دارد. برخی از مـدل های پرینترها محفظه ای مجزا برای قرار دادن کاغذ ویژه عکس زیبا دارند که دفعات نیاز به عوض کردن کاغذ را کم می نماید . پرینتر تجاری می تواند حداقل 250 برگ کاغذ را در جای دهد اما مد های گرانقیمت تر عموما در حالت استاندارد یا ارتقاء داده شده می توانند 500 تا 1000 برگه کاغذ را در جای دهند. دفاتر تجاری شلوغتر نیاز به پرینتری دارند که بتواند از چند محفظه کاغذ پشتیبانی نماید .

فروش کارتریج


خرید کارتریج,فروش کارتریج,خرید کارتریج hp


قابلیت پرینت دو طرفه:
پرینت گرفتن در دو سوی کاغذ یا پرینت دوسویه می تواند مصرف کاغذ شما را به نصف کم شدن دهد و علاوه بـر آن جان چند درخت را نجات دهد. بعضی از پرینترها قابلیت پرینت دوسویه را به صورت غیر اتوماتیک ارائه می دهند. این پرینترها دستوراتی را ارائه می دهند که چگونه برای پرینت گرفتن سوی دیگر، کاغذ را چرخانده دوباره در پرینتر قرار دهید. این روش بهتر از هیچ است اما چنانچه می خواهید دائما پرینت های دو طرفه بگیرید عذاب آور خواهد بود.

خصوصیات ی مفید دیگر
داشتن نمایشگر:
تعداد خیلی ی از پرینترهای شخصی برخی از پرینترهای تجاری نمایشگرهای کوچکی دارند که در گزینش مورد های منو رابطه برقرار کردن با پرینتر به شما یاری خواهند کرد. در حالیکه نمایشگرهای معمولی ابه احتمال زیاد لا حاوی یک یا دو خط پیام های مبتنی بر کاراکتر هستند ، پرینترهای مد بالا و پرینترهایی که جهت پرینت عکس جالب طراحی شده اند احتمـا لا دارای یک LCD تمام رنگی احتمالا با قابلیت لمسی هستند . در مجموع داشتن هر نوع نمایشگری به نداشتنش ارجح است بهتر از داشتن چراغ های چشـم کزن راهنما است.

شکاف های کارت های مدیا و پورت های USB/PictBridge (کارتخوان):
چنانچه می خواهید با پرینتر جوهر افشان خود عکس جالب پرینت بگیرید، مد های دارای شکاف های کارت های مدیا (رم خور) یا پورت PictBridge کار شما را آسان تر خواهند کرد. ولی چنانچه این پورت ها را بر روی رایانه دارید، نیازی به داشتن این پورت ها بر روی پرینتر ندارید. پورت USB (که برخی وقتها با پورت PictBridge ترکیب شده است) به شما امکان می دهد که مستقیما از درایو اصلی پرینت بگیرید، ولی از نظر امنیتی ممکن مشکلزا باشد.

چگونه پرینتر بعدی را هوشمندانه خریداری بکنید :
شما از بودجه ای که برای خرید پرینتر در نظر گرفته اید دارید. از کافی بودن این بودجه اطمینان حاصل بکنید یا با خواندن آنچه که در ادامه گفته خواهد شد فهمیدن اینکه در رنج قیمت های مختلف انتظار چه چیزی را باید داشته باشید ببینید که می توانید کمتر تعرفه بکنید یا خیر.

40-80 دلار، توقعات را مهار بکنید :
در این محدوده قیمتی می توانید یک پرینتر جوهر افشان تک کاره (فقط پرینت) خریداری بکنید . اما این پرینتر، پرینتری نماید خواهد بود، با حداقل امکانات(بدون کنترل پنل و با مدیریت ضعیف کاغذ). جوهرها احتمـا لا گرانقیمت خواهند بود تا قیمت پایین پرینتر را جبران نماید . مراقب کارتریج های سه رنگی که رنگ های آبی، قرمز زرد را در یک پکیج قرار داده اند در وقت به اتمام رسیدن یکی از این سه رنگ مجبورید هر سه را جایگزین بکنید ، باشید.

80-100 دلار، امکانات پایه:
می توانید یک پرینتر جوهرافشان تک کاره یا یک پرینتر جوهرافشان چندکاره ارزان قیمت با امکانات پایه بخرید، یا پرینتر لیزری تک رنگ با امکانات اولیه. این پرینترها که برای یک کاربر طراحی شده اند، سرعت مدیریت کاغذ نسبتا کمی را ارائه می کنند اما احتمال دارد کنترل پنل نسبتا خوب ی داشته باشند. ولی جوهر یا پودر جوهرشان ابه احتمال زیاد لا گرانقیمت خواهد بود. مد های محدودی ابه احتمال زیاد لا کارتریج های جوهر جداگانه برای هر رنگ خواهند داشت یا امکان گزینش جوهر با عملکرد بالا، ولی همچنان بایستی مراقب پرینترهایی که از کارتریج های سه رنگ استفاده می کنند باشید.

150 دلار، پرینترهای قابل قبول:
در این رده شروع به دیدن مـدل های با قابلیت پرینت دو طرفه اتوماتیک و گزینش های بهتر جوهر خواهید کرد. پرینترهای لیزری تک رنگ در این قیمت همچنان با امکانات اولیه پایه باقی خواهند ماند، ولی از ورژن های ارزان تر بهتر خواهند بود.پرینترها در این حدود قیمت بایستی سرعت قابل قبولی داشته باشند. اکثرا این پرینترها وای-فای دارند.

250 دلار، پرینترهای جوهر افشان و پرینترهای لیزری تک رنگ در میزان مبوسیله :
در این قیمت سرعت پرینت مدیریت کاغذ خیلی بهتری را مشاهده خواهید کرد، همچنین امکانات شبکه بیشتر و کنترل پنل های بهتر. خصوصیات ی جالب پرینترهای این رده می توانند حاوی نمایشگرهای رنگی و لمسی امکان پرینت بر روی کاغذهای با عرض بیشتر باشند.یک پرینتر لیزری تک رنگ در این حدود قیمت می تواند محفظه کاغذی با ظرفیت 250 برگ کاغذ داشته باشد که آن را برای استفاده گروهی مناسب می نماید ، هر چند که احتمالا سرعت پرینتش نماید باشد.

400 دلار، بهتریـن پرینترهای جوهرافشان پرینترهای لیزری رنگی با امکانات پایه:
از سطح بالای توامندی ها و امکانات پرینتر های این سطح قیمت لذت خواهید برد، از عبارت امکانات شبکه، ال سی دی رنگی بزرگ و ابداعاتی مانند قابلیت اتصال به اینترنت. سرعت و کیفیت پرینت به شکلی پایدار خوب خواهد بود و هزینه جوهر بایستی در کمترین میزان ممکن باشد. درمورد مد های لیزری هم می توان پرینتر لیزری تک رنگ زود با قابلیت اتصال به شبکه یا پرینتر رنگی با امکانات پایه را در این حدود قیمت خریداری کرد. ولی قیمت تونرهای جوهر احتمـا لا بالا خواهد بود.

500 دلار، پرینترهای رنگی لیزری با امکانات پایه و پرینترهای لیزری تک رنگ بهتر:
با رسیدن به حدود قیمت 500 دلار پرینترهای لیزری ویرایش بسیاری پیدا خواهند کرد. سرعت و کیفیت رنگ همچنان محدود خواهد بود اما پرینتری با ظرفیت محفظه کاغذ حداقل 250 برگ، قابلیت اتصال به شبکه سرعت بهتر خواهید داشت، قیمت تونرهای ابه احتمال زیاد لا همچنان زیاد خواهد بود.

700-800 دلار، با کیفیت ترین حدود قیمت جهت پرینترهای لیزری:
مـدل های پرینتر در این رنج قیمت جهت کارگروه ها طراحی شده اند، با سرعت و مدیریت کاغذی که متناسب با نیاز این گروه ها است. می توانید به معین اتی مانند میزان رم نصب شده و حداکثر میزان رم قابل نصب (برای اینکه ببینید پرینتر چه تعداد کار همزمان می تواند انجام دهد)، محفظه های کاغذ استاندارد و گزینش ی(تا ببنید پرینتر چه میزان قابلیت ارتقاء برای پوشش دادن نیازهایتان دارد) و ظرفیت چاپ ماهیانه (تا ایده ای از دوام پرینتر داشته باشید) توجه بکنید . قیمت تونرهای جوهر بایستی ارزان یا منطقی باشد ابه احتمال زیاد لا با امکان انتخاب جوهرهای با کیفیت.

1000 دلار یا بیشتر، بهتریـن پرینترهای موجود:
چنانچه بتوانید چنین مبلغی را برای پرینتر پرداخت بکنید ، می بایست انتظار داشته باشید(و حق شماست) که بهتریـن پرینتر را در اختیار بگیرید، از عبارت کارایی سریع، کیفیت پرینت بالا و تعداد بسیار زیاد ی از امکانات استاندارد تکمیلی. تونرهای جوهر با توجه به داشتن کارتریج های دارای ظرفیت بالاتر می توانند خیلی ارزانقیمت باشند. تا زمانی که تجارتی با نیاز به پرینت گرفتن در اندازه خیلی نیستید نیازی به خرید چنین پرینتری در این سطح نخواهید داشت.

تعرفه های جوهر تونر، حساب و کتاب نرخ های پرینت:
با خرید هیچ پرینتری، نرخ ای که برای پرینت کردن پرداخت می بکنید به انتها نخواهد رسید، شما در عین حال باید هزینه های دائمی تامین جوهر تونر برای پرینتر را هم در نظر داشته باشید. به ویژه تعداد خیلی ی از پرینترهای جوهرافشان می باشند که نرخ تعویض کارتریجشان سریع می تواند از هزینه اولیه خرید پرینتر سبقت بگیرد. ما در نقد های خود تعرفه ها را اینگونه محاسبه می کنیم.

  • ۹۵/۰۳/۲۹
  • مهدی کیانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی